CONVOCATÒRIA
SETEMBRE AJUTS MENJADOR CURS 2021-2022
Benvolgudes famílies,
El proper dia 6 de setembre s’obre el
segon termini per sol·licitar ajuts de
menjador per a l'alumnat de P3 a 4t d'ESO escolaritzat en centres públics i
concertats.
Període de sol·licituds de setembre: entre el 6 i el 17 de setembre,
ambdós inclosos. El termini per presentar les sol·licituds signades al centre
amb documentació, si s’escau, serà fins el 22 de setembre. Un cop finalitzat el
període de juny i setembre, s’aniran establint períodes oberts, per a noves
peticions i per situacions sobrevingudes.
Informació necessària per omplir
la sol·licitud
· DNI
/ NIE / Passaport de tots els membres de la unitat familiar majors de 14 anys.
És un camp obligatori, sense aquesta informació no podrà emplenar la
sol·licitud.
·
Dades personals (nom, cognoms, domicili ...)
·
Correu electrònic i telèfon mòbil són camps obligatoris.
·
Número d’IDALU, que també és un camp obligatori.
· Font
dels ingressos, en cas d’estar donat d’alta en el Règim especial de Persones
Treballadores de la Llar o ser beneficiari d’una Renda Garantida de Ciutadania
(RGC).
Com fer la presentació de la
sol·licitud telemàtica?
S’ha d’omplir degudament una sol·licitud telemàtica, disponible a la
pàgina web del Consorci d’Educació de Barcelona www.edubcn.cat. Aquesta
sol·licitud es pot omplir des de qualsevol dispositiu. Un cop emplenada i
enviada la sol·licitud, es generarà un resguard que caldrà signar i lliurar al
centre. També caldrà adjuntar la documentació, en el cas que sigui necessària.
Després de complimentar la sol·licitud, rebreu un codi de petició en el correu
electrònic que hagi informat, que servirà per modificar la petició o bé, si no
ho heu fet abans, imprimir-la de nou.
Trobareu el formulari i el full
informatiu de la convocatòria 2021-2022 a l’enllaç:
https://www.edubcn.cat/ca/alumnat_i_familia/ajuts_beques_i_subvencions/ajuts_de_menjador_escolar